.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاكيد استاندارمازندران برتوسعه ‪ IT‬در مدارس

استاندارمازندران با تاكيد برتقويت و توسعه ‪ IT(‬فناوري اطلاعات) درمحيط هاي آموزشي گفت: تكنولوژي آموزشي و فناوري اطلاعات بايد در مدارس ابتدايي و راهنمايي استان رونق و توسعه يابد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايرنا، "ابوطالب شفقت" روز شنبه در جلسه شوراي آموزش وپرورش استان كه در استانداري برگزار شد افزود: بايد دستگاه‌هاي مرتبط، با نگاه حمايتي فناوري‌هاي آموزشي و ‪ IT‬را در فضاي تعليم و تربيت گسترش داده و كليه مدارس تازه‌ساخت، با تجهيزات كامل بهره‌برداري شوند.

وي با اشاره به اينكه سطح علمي و تخصصي مشاوران مدارس بايد تقويت شود تصريح كرد: برنامه‌هاي آموزش و پرورش بايستي در جهت توسعه پايدار جامعه و رسيدن به چشم‌انداز بيست ساله نظام طراحي و اجرا شود.

رييس سازمان آموزش وپرورش مازندران نيز با بيان اينكه اين سازمان با كسري بودجه مواجه است گفت: آموزش و پرورش مازندران به دليل برخورداري از ‪ ۵۱‬هزار نيروي فرهنگي و ‪ ۵۴۰‬هزار دانش‌آموز، نيازهاي وسيع و گسترده‌اي دارد و براي رفع اين نيازها مشاركت تمامي دستگاه‌ها ضروري است.

"عبدالوحيد فياضي" به خسارت آموزشي وارد شده به مدارس به علت سرماي شديد در ماه گذشته اشاره كرد و گفت:براي رفع اين خسارت ، برنامه امتحانات نيمسال دوم سال تحصيلي جاري از چهارم خرداد ‪ ۱۳۸۷‬برنامه ريزي شده و در بسياري از مدارس كلاس‌هاي تقويتي و جبراني در حال اجرا است


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.